2008-11-08

Parkas.

Just ja, igår var jag på lager 70, skulle köpa jackan jag pratade om, gick direkt mot jackorna, ser att det bara finns en svart kvar som jag ville ha. Tänkte att det säkert var storlek XXL eller XXS eller något, kommer fram till jackan och är skiträdd medans jag tittar på storleken. Och så är det min storlek, M, shit vilken tur och vilken lättnad. Den kostade bara 650kr dessutom. Provade Jackan idag när vi pantade burkar, träffade Olle och lite annat. Jag är skitnöjd, den är fin och superskön. Nu ska jag duscha och göra mig iordning inför kvällen, pojkarna ska repa, och det blir väl förfesten kan man säga, sen ska vi till Emil på inflyttningfest :)
Undra vad man ska ha på sig? märke att jag inte hann packa klart igår, så jag har typ inge kläder med mig. fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

vart är bilderna på jackan? jag vill se!