2008-11-06

Bitterfitta.

Sov middag i en timme idag, riktigt skönt. Kände att jag behövde det, var så trött och faktiskt grinig, jävla surmutta. Var så jävla skönt, fast jag la mig tidigt igår. Jag var nog antagligen trött efter dagen på Falu Ridklubb. Nu sitter jag och tittar på Du är vad du äter, väntar på Nytt läge, det progreammet gillar jag verkligen, för jag är intresserad av hus och så. Efter tv:n blir det att packa inför imorgon då jag åker till malung.
Känner mig fortfarande lite som en bitterfitta, försöker hålla det inom mig, annars får Pähr all skit, stackarn. Fast egentligen behöver han lite.


Ta hand om mig lite, gör mig lite glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt kex, men du är utmanad ' hänvisar till min blogg..

fy fan vad tragiskt. haha >:

Anonym sa...

älskar dig! :D