2008-11-08

Utmaning.

Utmanad av Detzi :(

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

• Jag är oerhört känslig på mina hälsenor.
• Jag är ganska kräsen när det gäller mat.
• Jag äter absolut inte ost.
• Jag tycker hästkött/korv är gott, även fast jag är en hästis.
• När jag var liten var jag lite av en pojkflicka.
• Jag brukar skriva att-göra-listor.
• Jag är ganska nöjd med mig själv.

Okej, jag kom inte på världens bästa saker men.. nu skulle man utmana också. Och jag vet inte ens vilka som läser min blogg. Äh jag utmanar Linnea, Linnéa och alla andra som vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är fortfarande en pojkflicka!

Linnea sa...

jag har redan bliit utmanad p åandra håll. så det är loognt,