2008-07-30

waiting for you

Jag har varit i sommarstugan några dagar, och det har varit bäst, hade inte kunnat gjort nå bättre, jag är så glad att jag åkte dit istället för att göra något annat. Kändes som jag behövde vara med familjen lite. Och att vara i Groppis är så jävla skönt och fridfullt, det är världens bästa ställe.
Vi var i borlänge på midnattstravet också med familjen, det var riktigt trevligt. Äta god mat på resturang, tippa på hästar, se på magnus uggla och OLLE :D haha Det var ju min present till Elias när han fyllde 20 :)
d
Idag har jag lekt med Linnea, och det var verkligen på tiden. Man hinner fan inte med allt. Fast jag har haft jättetråkigt jättemånga dagar här hemma, men hon jobbar ju som en gnu. Fast imorgon är det sista dagen för henne :D men sen åker hon ju till Kroatien, den horan. Jaja vi har iaf badat, solat, paddlat kanot och fiskat. Vi har haf det jättemysigt. och jag fick en abborre faktiskt, men den fick katterna äta upp.
d
Baby har åkt till Tyskland idag, eller ja imorse. pratade med han igår, kommer inte få höra hans röst igen förens på måndag eller nått. Jag är så orolig, och jag saknar honom så himla mycket. Det har gått 10 dagar nu, och det är en vecka kvar tills jag får kramas med honom :(
hur ska jag klara det här? vi brukar inte vara ifrån varandra såhär länge. jag klarar mig inte utan dig. jag kommer gråta flera gånger, och har redan gjort. Men det är nog bra också, så vi får sakna varandra riktigt ordentligt, då uppskattar man varandra mer sen. Det gäller bara att ha något att göra hela tiden så man inte tänker på det för mycket, annars blir man väl galen.
k
k
Oh baby come home

Inga kommentarer: