2008-07-20

DBV - fredag, lördag

Dansbandsveckans slut..
j
Fredag
Den här dagen cyklade jag till farmor, får i mig lite mat med pappa, jag tar en promenad med flash, vi går till loppisen som farmor var på och sålde grejer. jag köpte ett silverfat där, inte av farmor men av nån annan, det var snyggt :)
jag får skjuts till ebäck av pappa, gör iordning mig å så, sen kommer pärra hem. jaja på kvällen var det festivalreunion, det var kul, kändes som att vara på festival. Snackade ganska mycket med Supermike, han är fan king. Han bjussa på massa körsbärsvin, grogg och champagne. plus att jag hade öl och cider, så jag blev ganska full. Fast mest bara trevligt full och blev inte dålig, skönt. jag går till niss och ska handla lite mat, träffar på mamma där så hon bjussar mig på ett meal, göttans. Senare på kvällen blev det kallt och jag och älsk gick upp till emil som bor precis bredvid, och han var på firmafest (i samma hus) så var det nån gammal gubbe där som skulle bugga med mig, han var duktig och gjorde ganska avancerade svängar med mig, men jag var kass. jag stod mest och skrattade, böjde mig dubbel av skratt ett tag. sen när låten var slut så sa han: "Du har mycket att lära!" hahahaha :D
h
Lördag
kvällen började med en pizza på nya, med pährs kompis Aron och hans tjej Kristin. Vi fick vänta i säkert 45 minuter på våran mat. När vi väl ätit upp for vi till Pährs kompis Johan (som förövrigt har fått barn) där fick vi en varsin drink och så, pratade och lyssnade på Eddie meduza i bakgrunden, haha. jag blev så jävla mätt i magen av pizzan och all dricka, så jag mådde ganska illa ett bra tag. Sen gick jag och älsk till söder en sväng, ganska mycket folk där, det var trevligt och jag började må bättre. Sen började vi gå ner på bynn, och på vägen ser jag ingen mindre än Oscar :D så jävla glad jag blev. haha han hade ringt mig 100 ggr, men jag har ju ingen telefon. han var full som ett ägg, ganska rolig som alltid men dryg som fan. upprepade saker hela tiden :P haha. Sen tog vi några varv på bynn och hälsade på folk, sen gick vi upp till parken och kollade på fyrverkerierna, det var häftigt. sen gick vi tillbaka, tog några mer varv och så. Sen gick vi hem. kom i säng till klockan tre.
h
Idag
vaknar och går upp och kissar vid tolv, så plingar det på dörren, så står mamma där. jävla idioter, så jävla stressade å ska hem. jaja det var bara att packa och säga hejdå till baby och åka hem. nu kommer jag kanske inte träffa honom på över två veckor. typ 17 dagar eller nått. det är fan mycket, hur ska jag klara mig?
Min frukost i bilen blir en stor mjukglass, haha. Sen nu på kvällen blev det mumsmat, flintastek och potatisgratäng, mumma. Min morbror och hans Mona och kusin Ingrid från norge var här och åt också. Ingrid är så söt så och ska låna mina gamla barbie :)
f
h
I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go
f
I only want to be with you
f
I want to spend each moment of the day with you

1 kommentar:

Anonym sa...

17 dagar är ju ingenting.