2008-07-11

Födelsedag

hipp hipp hurra!
h
Japp jag har fyllt år idag, eller nej nu är klockan över 00.00 så jag fyllde faktiskt år igår. men iaf, alla jobbade på min dag så jag har haft loppis på fridhemsplan, gick väldigt segt i början, gick bättre i slutet då de inte var så många loppisbord kvar på gatan. jaja även om jag inte blev stenrik så fick jag iaf iväg lite skrot, sånt som bara är ivägen. fick ihop 577 kr faktiskt. och det var väl ganska okej.
h
sen på kvällen kom mormor, morfar och farmor hit på kalas. Vi köpte hem taimat, mums. Sen fikade vi kaffe och glass med jordgubbar, grädde, maränger :) Så fick jag lite presenter:


  • en gammal keramik hästföl av farmor, jättesöt

  • 500 kr av farmor

  • en silversked av mormor (som jag jämt får)

  • 1000 kr av mormor och morfar

  • Dataväska av pappa

  • Parfym av Elias

  • 666 kr till monsters of mora biljett av mamma

yes, jag är nöjd. Vackert väder till mig idag har det också varit, som vanligt den 10 juli ;)

h

typ första bilden på mig som sjutton år,



Nu ligger jag i min säng och ska sova stra.
Jag är faktiskt jättetrött, godnatt <3

f

Pusselipuss

1 kommentar:

Anonym sa...

korvfingrarna <3