2008-07-03

Torsdag

Kunde inte somna igår så imorse när babe åkte på jobb ställde jag klockan på nio, så jag kanske kan somna ikväll. När jag gick upp fixade jag frukost: mjölk, flingor och jordgubbar, mums. Sedan solade jag lite och diskade all disk.
Sen tog jag och gick ner på byn, 45 min tog de. Skulle behöva en cykel här i malung, ska fråga farmor om jag får låna hennes när jag är här. När jag kom ner på byn köpte jag en tidning, shampoo och balsam. letade efter en affär som dom säljer underkläder (malung har inte så många affärer) men tillslut hittade jag ett ställe där dom sålde underkläder, på Annas fotvård. köpte mig 3 trosor så jag kan stanna ett par dagar längre, jag trivs ganska bra, även om det är ensamt på dagarna, men det gör inte så mycket. Men jag ska nog åka hem på söndag med pappa.
Gissa om jag blev glad när jag upptäckte att jag fått studiebidrag, jag trodde inte att jag skulle få nå nu i sommar, men jo :)
När älsk hade lunch skjutsade han hem mig. Tills han kom hem har jag bara solat, läst min tidning (SOLO) i solen och mumsat upp alla jordgubbar.
















När baby kom hem åt vi lite mat, och nu är han ute med sin far och sin farbror. Dom röjer med röjsåg och klipper gräset, äntligen blir det en riktig gräsmatta :D















Puss från mig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken mysdag!