2008-07-14

DBV - måndag

Dansbandsveckan har börjat
När babe var på jobbet idag var jag ner på byn och lånade farmors cykel, så nu har jag något att ta mig någonstans på nu på dansbandsveckan, gött. Fyfan vad drygt det var att cykla hem, var helt slut. jag är inte van att cykla nu för tiden, för ett par år sen cyklade man ju jämt. Jaja, det var mycket folk i grönland iaf.
När pähr kom hem letade vi fram ett fiskespö och åkte till ån för att fiska, blev doch ingen fisk då ovädret kom och förstörde vårt mysiga fiske. Så for vi till Pirken en sväng, Pähr tog sig nårga öl, och jag tog lite av han då och då, så delade vi på en grogg, sen gick vi till grönlandsparken, och jag kom inte in på tältet, jag blev så jävla förbannad, vafan ska ungdomarna göra då? vi ska fan sitta hemma hos nån och dricka oss fulla som svin tills vi däckar. bra. varför får inte vi komma in och ha trevligt? lite musik å så. det var ju massor av minderåriga där inne, men bara för att dom gått in med sina föräldrar, fyfan. dom frågar ju ändå om legg i baren. så jävla kasst. jävla skitsystem.
k
Nu ska jag krypa ner i sängen, älsk har redan lagt sig.

Inga kommentarer: