2008-07-18

DBV - tisdag, onsdag, torsdag

Dansbandsveckan fortsätter..
hd
tisdag
På dagen var jag med Linnea ÖB lite i grönlandsparken, vi hade ganska trevligt :)
Kvällen började hos hyddan, satt där ett tag och mest lyssnade på supermike från norrland. han var ganska rolig och härlig dialekt :) Sen promenerade vi ner till grönland, träffade mamma och pappa och dom tog in mig på tältet. Det regnade som fan, verkligen jättemycket, om man skulle stå ite i regnet i 2 sekunder skulle man bli dyngsur. Annars ände väl inte så mycket där inne, när dom stängde tältet gick vi till bilen och i skjussade hem pähr och ja följde med päronen upp till stugan, påvägen upp dit såg vi 4 älgar, en oxe, en ko med en liten söt kalv och en fjolårsko :) älgar är så söta och nyfikna. Vi såg även en hare som sprang framför oss. När vi kom fram var det bara att värma sig och hoppa i säng. så himla mysigt det är att lägga sig där :)
df
Onsdag
vaknar av att solen skiner, härligt tänker jag, går upp och ser att det blåser ganska mycket. .__.
jaja vi gjorde väl inte så mycket där, bara hade trevligt. På eftermiddagen åkte vi hem, jag hoppade såklart av i malung och dom fortsatte till mora.
Jag gör mig iordning sen drar vi till magda på förfest, får mig en grogg dricker ett par öl och så(jag hade inte ätit mer än 2 korvar med bröd så jag var lättpåverkad) jag går ner med hanna och några mer som jag inte vet vad dom heter, jag beställer en pizza efetrsom jag var ganska tom i magen. äter upp hela på typ ett naffs. haha. sen plankar vi in på tältet, blir bjuden på 2 cider där inne(fast jag tappade en hal cider över mina byxor) ja jag blev full iaf, vi sätter oss vid nått bord och så. sen stänger tältet och vi går upp till Magda igen, träffa Linnea S, sen var det tydligen dax att åka hem eftersom älsk skulle upp och jobba nästa dag. När vi lagt oss, han somnat så får jag gå upp och spy, ja det var väl typ allt denna dag, godnatt.
hj
Torsdag
vaknar ovanligt tidigt och är bakis så jag inte kan gå i normal fart eller stå upprätt. är hungrig som en gris efersom jag hade spytt upp den där pizzan, men jag kunde inte äta på ett tag, då skulle jag bara spy upp det. jag sitter vid datan en stund, sen somnar jag på soffan en timme, och det gjorde susen, så kunde jag koka mig lite makaronr och käka, sen va jag nästan helt återställd, förutom att jag var seg. sen kommer Linnea S på besök, jag får blommor som hon plockat på vägen :) vi käkade korv, ägg och makaroner igen och sen cyklade vi ner på grönland. vi gick ett varv där nere och sen träffar vi på micke, då tappade jag henne, haha nejdå :P men så cyklade jag hem och så kom Pähr och sen bar det av till magda, det var trevligt :) sen gick jag och älsk ner på bynn och kika på folk, träffade zoa och stiv, sen åkte vi hem.
n
Idag (fredag) blir det festival återträff, skriver om det sen, men det blir nog kul. popcorn tjohoo :D

Inga kommentarer: