2009-07-11

Myndig.

Jahapp, då var man arton år. På dagen var familjen, mormor morfar, farmor farfar på resaurang. Vi år på Vi på hörnet, god mat och jag beställde mig en öl. Dom frågade inte om legg :( Sen for vi hem och åt tårta och fick presenter. Sen kom pähr, sen maria och sigrun. Vi käkade lite plockmat, fondue. Sen wasa med maria och pähr, dött först men sen kom det mer, det var halvnakna brudar på dansgolvet, fast dom va ganska fula. Ja jag och maria dansade iallfall loss. Jag har haft en bra födelsedag, Tack!

Det jag fått:

Hugo boss parfym - pähr
1000 kronor - mormor och morfar
500 kronor - farmor och farfar
mössa mitt i sommaren - mormor
tre par Cavalettistöd (hästhinder typ) - mamma
Väska - mamma
Receptbok - mamma
Ridspö - elias
aprikos Likör med flaska som en häst - elias
choklad - maria och sigge
Liten surukat figur - maria och sigge
+ en garderob av mamma och pappa, som jag ska ha utanför mitt rum när vi har städat undan där och tapetserat om :) Skönt med en ny större garderob, äntligen!

Idag har jag köpt snus :)


Första ölen, på restuarang vi på hörnet

Inga kommentarer: