2009-07-19

Dansbandsveckan

Jahapp då var denna vecka över. Var där på onsdagskvällen, var ute med Linnéa och gustav lite grann, tog några varv, åkte med emil och pähr i en BMW cab också, det var cool. Faktiskt en trevlig liten kväll, mycke skratt. På torsdagskvällen åkte jag och pappa till malung igen, fixade hjälp med hsten under fredagen. Vi tog några raggarvarv när vi kom fram sedan åkte vi till farmor och sov. På fredagen hade jag och farmor loppis vid garveriet, det var bakluckeloppis, mycket folk. Jag sålde för 600kr, rätt mycket ändå om man tänker på att jag bara sålde småsaker och skrot. Farmor sålde för 3000 :O hon är tokig. På kvällen var jag taggad som fan, först grillades det hos pährs föräldrar. Sen for vi ner och träffade MATS! och massa andra såklart. Gick på tältet en sväng, sedan toms. Jag var pepp som fan, mest pepp, lite full, vilket är det bästa. Jesper var trubadur, jag och mats lyckades fara in i belysningen, pinsamt. Sen gick jag och pähr ut tog ett varv, hämtade jeansjackan, hälsade på nils. sedan var klockan halv tolv och pähr vill åka hem. Där dog min kväll, lyckades hålla kvar honom till 1. Men halv 12 förstördes min kväll och jag var inte så pepp längre. Min enda riktiga kväll i malung, när folk är ute i malung och träffa mats och alla. Enda dagen jag tagit ledigt från hästen och fixat hjälp. Då åker vi hem ett, och jag var så jävla pepp, skulle kunna vara ute till 5 minst. fan! jaja, pähr förstörde min kväll, jag var sur och sov på soffan den natten, haha. Jaja jag hatar honom inte för det, bara lite :)
Faktiskt var det mer folk på onsdagen och torsdagen än fredagen. antagligen för att det var Lassestefanz på onsdagen och larzkristerz på torsdgen.

1 kommentar:

Lello sa...

ville också :(