2009-06-12

Skolavslut.

Hann inte skriva igår, somnade på soffan. Fick sommarlov igår, var i skolan på avslutning. Tipspromenad och tårta. Fick betyg och UF-intyg. Alla som gjort Uf fick även en ros, och två st fick bukett och biobiljett för att vara så engagerade, vilket var jag och rebecka. Sen fick vi reda på att bästa läraren på skolan ska sluta, Christine, hade henne i uf, samhällskunskap och skulle haft i svenska c, men nu tror jag att jag skiter i svenska c, för hon va så jävla bra, positiv, glad och engagerad. Alla bra lärare har slutat. Nu suger ju typ skolan. aja. fick bra betyg iallfall, av dom som är avklarade totalt.
10 st MVG
8 st VG
5 st G
Och vissa av G:na tyckte jag skulle vara VG faktiskt, men vissa är hårdare på betyg, och vissa så skulle jag kunna ha Vg i, om jag hade varit lite mer engagerad, men det var lite mycket annat ett tag och kunde inte koncentrera mig. Det roliga var att jag fick MVG i Idrott A, trodde jag nästan låg på gränsen mellan ig och g xD

Idag var jag och mamma till falun för att titta på studenterna, utspring och när dom gick på stan. För att se hur det går till i falun liksom :) Fyfan vad jag längtar till nästa år nu, shit!

Sommarlov!

Inga kommentarer: