2009-06-22

Midsommarhelgen.

Gud vad dålig jag är på att skriva här.
Det har varit midsommar, pähr har varit här, på midsommar gick vi till kråkberg på dagen och åkte traktor, vi handlade inför kvällen och på kvällen var vi hos linnea, käkade mat och hade trevligt, gick även iväg på nån fest. När ja och Pähr kom hem var det folk här hemma och massa som skulle sova här. Och på natten spydde jag, 3 kastspyor påväg in till toan, våra gäster måste ha hört det. :S
Lördag: På kvällen var vi i Nusnäs på middag hos lucas mamma. Och jag, pälsk och Flärran tog en tur till bryggan och fiskade, det var dött med asfint och mysigt, solen var påväg ner.
Söndag: Jag, pälsk, Linnea och micke har fiskat, gick vär sådär för mig, fastnade 2 gånger och tappa draget, varav ena gången i en båt. Pähr fick en Öring, en fet Id och en liten gädda. Linnea och micke fick nå små abborrar och en mört :)
Mys var det iallfall, skönt och fint.

Inga kommentarer: