2009-06-30

Metaltown 2009

hoppade över peace and love iår och provade på metaltown istället, det var bättre band. Dock finns det både för och nackdelar med båda festvalerna. På peace and love är det lättare att dricka, man känner mer folk där och nära till sovplats (campingen). Metaltown var mindre, trevligare, inte lika osäkert som peace, bara hårdrockare, och sova i lägenhet.
Jaja nu ska jag berätta lite. vi var två bilar som åkte ner till götet, alltså 10 pers. Vi bodde i zoas lägenhet, 10 pers i en trea. Det var varmt som fan, så man fick dricka vatten hela tiden på festivalen. Banden jag såg: slipknot, volbeat, opeth, mustasch, marilyn mansson, disturbed, the haunted, trivium, children of bodom. missade pain på grund av den långa kön :( bästa live bandet var ju slipknot, ascoola verkligen, även om det int är några storfavoriter. Volbeat var roligast, var näst längst fram, röjde. Mustasch var också kul, också näst längst fram, men nån jävla fettounge bredvid mig var fet och cp, plus en fitta bakom mig som nöp mig så fort jag hoppa lite. Opeth var nice, inget liveband direkt, en jag gillar det, tungt fint och djupt. Hans röst är underbar, både på sång och growl. Marylin var en stor besvikelse, jävla fjant, tråkig var han också.
bilder finns på bilddagboken, vet inte vad jag sa skriva mer nu, tack för en trevlig festival.

http://fittcp.bilddagboken.se/

Inga kommentarer: