2009-05-29

Roger, naglar och malung.

Sista dagen på parktiken igår, eller ja, ska väl va med roger nästa år också tror jag, men ändå. Lite sorgligt, kommer sakna Rogga. Känns nästan som jag är ett litet fosterbarn till roger och mia varannan vecka. Jag tycker om dom iallfall, och jag känner mig nästan hemma när vi åker hem till roger och äter. Och ungarna tjatar på en och ska visa saker, leka och berätta. Dom snackar samtidigt till en om helt olika saker så man hör inte va dom säger, haha. Dom är ju inte direkt blyga. Jaja nog om det.
När jag kom hem igår red jag newton, gick ganska bra. Eller han stannar ju med jämna mellanrum, men efter lite lirkande går han frammåt igen. Jag är nämligen lika envis som han. Sen när jag gick ut med hunden hitta vi liljekonvaljer, fick lov att plocka lite, finaste blomman och luktar såå gott :) Nu ska jag klippa naglarna på hästen, sen åker jag till malung, första gången på jätteläänge! Ska bli kul å träffa folk, och så är det ju marknad. Och Tempory spelar på parken ikväll :) roligt!

Inga kommentarer: