2009-05-30

Marknad

Igår när jag kommit till malung gick jag till farmor, eftersom pähr inte slutat jobbet, vi åkte till gammelgården för att titta på studenterna i deras balkläder. Sen Gick kag och Pähr på marknad, sen åt vi och sedan skulle killarna soundchecka, så jag tog mig ett par öl och gick till volleybollplan och träffade andra sålänge. Sen var vi hos magda, fick en grogg och satt där och hade trevligt innan vi åkte till parken och tittade på Tempory, typ 20 pers men jag röjde som fan iallfall. Sen satt vi på tingslunden med en brasa. Ja typ så gick kvällen till, fast det var roligare än det låter! Jag saknar redan älskling, vart så kort :( och vi har varit tillsammans två år nu, typ.
Imorgon ska jag och mamma och kanske pappa på medeltidsmarknad :D

Glömm inte mamma imorgon :)

Inga kommentarer: