2009-02-12

Pancakes.

Jaha, idag var det smedjan som gällde, men vid lunch åkte vi hem. Vi bad Kjell åka hem å lägga sig, för han såg verkligen inte frisk ut. Jag kom hem, pähr låg fortfarande och sov. Och det var jättefint väder ute. Jag ville ut och ta en promenad eller något, men ja la mig bredvid älsklingen, men efter en liten stund gick han upp och jag somnade, och sov i tre timmar!! Och när jag vakna var solen påväg ner. Men vi skyndade oss ut och tog en liten promenad iallafall. Sedan åkte vi och handlade grädde och sylt. För vi skulle ta å göra oss lite pannkaka, dom blev väl inte allt för snygga men det var mums. Vi duschade, såg på antikrundan (från Mora) Farmor var med i ett litet klipp xD haha. Jag har precis övat lite på min presentation om UF som jag ska redovisa inför en jury + andra UF-företagare på måndag! läääskit :O Men jag har ju blivit utsed till ett av faluns 10 bästa UF-företag. Så om min presentation blir bland dom 6 bästa så vinner jag någon summa pengar. Fredag imorgon, och vi rullar iväg till malung.


Pähr ser ut sm en nunna, eller som att han har rött långt hår, hihi. Och jag är nyduschad.

Fan va snygga vi är...hm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till på måndag! Jag ska tänka på dig.