2009-02-14

alla stjärtans dag.

Japp då var det den fjortonde februari, vilket betyder alla hjärtans dag. Vet inte riktigt vad jag tycker om de. Känns ganska onödig, känns mest som en affärsgrejj. Så affärerna ska tjäna pengar på. Och så är det väl syndom alla dom som inte har någon att fira med. Någon som verkligen inte har någon. fyfan, en sånn här dag lär ju dom säkert vela ta livet av sig, att se alla hjärtan överallt i alla affärer och veta att ingen älskar dem. Men samtidigt så är det också ett tillfälle för kärlekspar att faktiskt göra någon mysigt tillsammans. Fast det kan man ju göra närsomhelst men vissa kanske har svårt att få fingrarna ur röven, eller bara har fullt upp. Så på så vis är det ju bra. Ett tillfälle liksom. Själv tycker jag inte att alla <3 dag är så jävla speciellt, och jag förväntar mig inget. Jag vet redan vilka som älskar mig, och jag hoppas att de jag älskar vet de också. Men jag och älskling ska iallafall laga god middag, älgbiff och bakad potatis, och så ska vi bada badkar. Så de blir lite mysigt och kärleksfullt iallafall. Men jag menar, det är ju sånt som vi brukar göra när vi vill mysa. så egentligen är det inte så jättespeciellt, fast ändå så himla mysigt å gött.

I love you <3

Inga kommentarer: