2008-04-09

scream

Jag känner mig så jävla opepp på allt, jag var nyss skitglad men de vände rätt snabbt. Har ingen aning om varför, men jag blir nog sur när saker och ting inte blir som jag tänkt mig. Jag orkar fan inte bo i en resväska nå mer. Känns som jag ska börja grina närsomhelst. Orkar inte vara deppig nå mer nu, fan. Snart kommer det gå ut över någon, jag tror det, det blir väl säkert mamma eller nått som får lida, fast hon inte har nått med det att göra, hon är fan inte värd det. Mammor får stå ut med mycket, det är fan fel. Vill ha lite livsglädje nu, dock tror jag att det här bara är tillfälligt, allt kommer säkert kännas mycket bättre efter en kram och en snus. fast det är några timmar kvar tills dess.
Känns iaf bra att jag ska åka till Linnea på lördag.


Här sitter jag och baddar såren med salt, åt helvete med allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

vet precis hur du känner.. bara du som kan ändra på det gumman, alltså det där med resväskan.. tycker det ska bli roligt att du kommer till mig också! själva för en gångs skull.. har sakt det många gånger men vi måste verkligen börja åka till varandra oftare. önskar jag kunde krama dig nu! och ja, mammor får stå ut med mycket. puss på dig från lelle