2008-04-22

pengar pengar pengar

Köpte en jättesöt svart sommrig klänning idag, men när fan ska jag använda den? jag är ju inte direkt tjejen som brukar ha klänning, får se hur jag gör, fast den var ju fin. Frågan är om jag ska köpa nått annat för pengarna, alltså jävla pengar, jag vill ha massor av pengar, finns så mycket jag vill ha. Ge mig pengar någon! Det är fan sjukt att världen styrs av pengar. Det är ju det vi lever för, kan vi inte bara få vara människa? Så jävla skönt väder iallafall. Skulle vilja vara ute, men vafan gör man ute då? helt själv? Skulle kunna gå ut å gå, men jag orkar inte. Kanske borde göra det ändå, kommer ju ruttna i den här lägenheten. Jag vill flytta, ska nog ta å försöka byta nångång efter sommaren. Orkar inte med de här längre.
  • Duscha i källaren
  • Diska i badrummet
  • Grannen spelar dålig musik på högsta volym
  • Hyreshuset är jätte lyhört
  • litet
  • ingen fläkt
  • de blir dammigt på typ två sekunder
  • det är jämt jättevarmt inne här
  • inget kök, bara "kokskåp" i självaste rummet

Jag blir deprimerad här, tror fan att det är därför. bland annat. Nu ska jag diska och dammsuga, kul jul. Eller så går jag ut och gör ingenting. Jag är så jävla ensam och uttråkad!!!
puss

Hold on to my heart, to my heart, to me

1 kommentar:

Anonym sa...

ring mig när du har det ensamt! föresten så kan jag se mig dig framför dig när du skriver bloggen! sötis. "kul jul", hihi. jag älskar dig, och vi ses i helgen. hoppas du får en bättre lägenhet. puss på dig