2008-04-24

Duracellkanin?

Lång praktik dag med roger idag, från åtta till fem. Men vi hade det trevligt idag, busat och skrattat och fint väder var det, puss på det. Klockan två kom han på att han hade lite bråttom, för tre skulle han hämta ungarna på dagis och vi hade en häst kvar, som skulle ha specialskor. När klockan var fem i tre for han iväg och jag fick mocka en box medans, haha. sen sola jag tills han kom tillbaka med ungar och pizza. Vi käka, sedan fortsatte Roger och svetsade till specialskorna medans ungarna busade med mig. När han var färdig och skulle stjutsa in mig till stan kom han på att vi alla inte skulle få plats i bilen. så han lämnade barnen till nån som ägde gården och skjutsade hem mig xD Nu är jag helt slut, trött så in i helvete! fast jag börjar typ tio imorgon (eller elva, roger är jämt sen) haha.

Det är fan sjukt vad mycke energi barn har, man blir ju helt trött av att bara se dom. Batteriet tar liksom aldrig slut, haha. Men dom sprider iaf en massa glädje och skratt, även om dom är dryga.
puss

jag kommer fan sakna Roger i sommar.

Inga kommentarer: