2008-04-29

bläää

Hade nationella prov idag i engelska, dom två sista delarna, dom andra som vi hade för ett tag sen gick faktiskt bra, men dom vi gjorde idag gick åt helvete, jag kan fan inte engelska, var ganska nere efter proven. Nej det blir fan inge engelska B iaf. Får ta å åka till london ett par veckor eller nått å lära mig istället. Fick även välja lite individuella val idag till tvåan, jag valde Matte B, historia och nå annat. måste ha estetisk verksamhet också, tog foto. Fick reda på vart jag ligger i svenskan också, och jag ligger på VG, ska testa med nån komplitteringsgrejj så kanske jag kan få MVG, hihi. Känns ju helt sjukt att jag snart går i tvåan faktiskt. Efter dom jobbiga proven kom solsken och humöret kom på topp igen. Nog om detta.
Imorgon äre Valborg, de blir nog malung tror jag, eller jag vet inte, faan. Beslutsångest! Kan verkligen inte bestämma mig, för jag vet inte vad de blir för nått. Ja, men de blir nog kul i malung, var ett tag sen jag var där nu, skulle faktiskt vara kul att åka dit. synd att man är fattig, annars hade jag åkt till Uppsala, det hade varit kalaskul.
På torsdagen åker jag till mora, för jag ska se på Gustav Wasas Ryttarspel, de brukar ju vara trevligt, och kul att få träffa mora ridklubb.

Inga kommentarer: