2011-09-11

Love on visit

Pähr, min kär pojkvän har varit här sedan i torsdags, hämtade honom på stationen efetr skolan.
Skönt att ha sällskap, inte minst med den man älskar, hälften av en själv.
Den tråkiga dagen är imorgon, då han åker. Kommer bli tomt utan honom, man saknar varandra mest i början, innan man byggt upp immun mot det. Det blir ju så stor kontrast i början.
Hursomhelst så fick jag ju såklart mens på fredagen, så synd. Det var ju liksom inte meningen.
Men vi har haft kul ändå, bara lite småmensigt ibland, från båda sidor kanske.
Tur att han kom och räddade mig med alla datagrejjer måste jag säga, har fixat massa program och hjälpt mig med cad. vem klarar sig utan hjälp eller karlar? Tjejer kan, men nog behövs väl mannen i våra liv!?
Vi har också kollat in malmö stad, ätit på resturang, varit i danmark och på malmöhus slott och museum.
Storhandlat till mig och städat har vi också gjort. Självklart har vi myst, hållt hand, kyssts massor och masserat varandra, tittat på 2 filmer och ätit snacks.

På TGI Fridays, riktigt go hamburgare, och riktigt amerikanskt ställe!



I Köpenhamn, åt mat och drack vin/öl på resturang.
Gick runt på ströget och myste, Kul att åka till ett annat land för några timmar.
Köpte 3 toppar på New Yorker för 9dkr/st = ca 11 svenska kronor
Vad gillar ni mina brillor då? ;)



HAHAH roligaste bilder ever!!!



På Cafe på malmö museer på slottsholmen idag.


Vad gör Joep i Malmö?


Slottet, museum på slottet och de gamla fängelset, 20talets damer, Stilar från olika epoker på möbler och inredning, akvarium med levande djur, Uppstoppade djur och arter. Historia i sverige och malmö.
Hur kul som helst, spännande och intressant. Fängelset var mest gripande, skrämmande, jag var rädd och sjukt intressant. Var också historian från stenålder till idag, om byggnader och framförallt människan.
Pähr ville dit pga akvariet med ödlor och fiskar, de va kul, men de andra var mer intressant. Oj vilken bra dag, Kul att gå på museum, rekomenderas!!

Vi gick till maxi för att handla på vägen hittade Pähr en bästa kompis..
Eller nej, sjukt stor spindel, större en den Helle hittade i lägenheten.
Den här var sjuk.  fanns flera stora, men inget i jämförelse med denna.
Pähr kommer drömma mardrömmar inatt, bäst jag kramar honom extra hårt.

Bra helg, Du får inte lämna mig älskling!!

2 kommentarer:

Lello sa...

Haha Joep :p

Lello sa...

Underbar helg låter det somockså <3 ni är så fina så