2011-09-03

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

AAAH blir galen på jävla archiCad, får inte igång det, åh ingen kan hjälpa mig...
Vill ju börja nångång! Det är vid sånna här tillfällen man önskar man va hemma.
Annars då? Jo imorgon är de söndag och de ska bli fínväder. tänkte åka och kolla in stranden.
Är så himla mätt på storstad redan. Gator och byggnader. fyrkantigt, hårt, stort, trångt, rörigt, stressigt.
Var är lugnet? luften? skogen? naturen? djuren? åh jag saknar Dalarna, underbara Dalarna.
Men det är intressant på lektionerna tycker jag absolut. Jätterolig kurs, måste bara bli bättre på att jobba hemma, måste bara sätta igång så går de bra. Justja, måste ladda hem word också..

På torsdag-söndag är jag själv i lägenheten, eller nej, för då kommer Per! wiiie, saknaaar o längtar!
då ska vi bada badkar, ta en tur till danmark, kramas och hålla handen :)))

idag har jag inte gjort något alls, och nu är jag sur på mig själv för de.
Har bara sovit, kollat in tvättstugan, setat på balkongen och lyssnat musik, fixat naglarna och druckit kaffe, tagit en promenad och handlat, lagat mat.

Inga kommentarer: