2011-05-24

Massa

Tjo Janne!
Jobbade i helgen på Kappahl. Var ut med Tjejorna Linnea x2 på etage och dansa fredag, Lördag var vi på cozmoz tittade på Tempory, In mourning. Kul!

Har precis städat mitt rum och fått ordning på mitt liv. Nu kan jag andas igen!
Lyssnar på Deep Purple, underbart.
Blåser som fan, så väntar med att rida till ikväll om det lugnat sig, har blåst ner ett stort tjockt träd i hagen idag. sjukt.Blev inge Gotland i helgen, jättetråkigt! ville verkligen, men jag har inga vänner, och inget tåg som gick från stockholm när man kom tillbaka. surt. Jaja. Skulle kolla på en skola, leka lekar och lite fest för er som inte visste.
Istället blir det jobb på Kappahl lördag och söndag 12-16. hinner ta tåget till malung på lördagen och tillbaka på söndagen. Så det blir elkfest också! Najs de iaf!
Nästa vecka på onsdagen drar jag, mamma, mormor och morfar till Norge, hälsar på min morbror och kusin. Äntligen :)
Nu ska jag laga mat till mig och mamma sen blir de jobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

synd att man inmte räknas som vän för att man itne kunde följa ;) heheheh. men synd för dig :((( hade hoppats på det för din skull! det kommer flera tåg. kul ska vi ha i stället på lördag då! PUSS LELLO