2011-05-31

Du finns i våra hjärtan

Första inlägget om Laila, Har inte orkat skriva om henne förens nu.

Gick hem från jobbet med Flärran igår, vi tog en paus hos laila,
andra gången jag var där, vi satt där, flärran la sig och såg så nöjd ut, och somna lite.
Det är så ofattbart, jag kan verkligen inte fatta, har bara fina minnen, och du har lärt oss så mycket.
Nu är du en ängel på riktigt. Jag ska alltid bry mig om dina döttrar, det vet du.
På kvällen planterade jag och mamma lite ute i landena, vi satte rosbuskar i landet vi gjort för laila, satte i ett fågelbad, det kommer bli jättefint när buskar och blommor växt upp.

DU är den starkaste solstråle jag mött, alltid så glad och godhjärtad,
har känt dig sen jag var 5 år typ, har växt upp tillsammans med Isa och Louis,
Spenderat många dagar hos er, firat midsommar mer er, Ja bästa grannarna <3


Jag tänker på dig hundra gånger per dag, jag hör din röst.
Du är saknad av oss alla. Nu är du i landet där inte lidelse finns. <3


Att dö är bara att stå naken i vinden
och smälta in i solen

Inga kommentarer: