2009-08-17

Kaffe.

nu sitter jag här och dricker kaffe <3 och äter pågens gifflar, mums.
Funderar på vad jag ska göra idag, stallet, kanske stan och köpa almenacka till skolstarten. Långpromenad har jag lovat hunden. Just ja idag åker maria också, hoppas jag får träffa henne idag då innan hon åker.
Just ja i Fredags var jag, mamma och pappa till falun och städade min lägenhet, sen åt vi på kina oh gick i affärer. Jag köpte en hög kjol på gina tricot på rea. En sånn som jag lånade av Linnea, det kanske är in nya grejj med hög kjol haha. 49 kr. Köpte också ett assnyggt midjebälte med nitar. 99 kr. Och så köpte jag en sånn här fruktansvärt ful body, vit på gina. Tänkte att jag sklle göra om den på nå vis, den var i XL så jag ska sy in den och fixa lite tänkte jag, den kostade liksom 29kr. Så det gör inget om jag misslyckas. Det kanske jag fixar med ikväll. Isånna fall kommer bilder, haha.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: