2009-04-13

Påsken.

Ja, jag har inte skrivit på ett par dagar, nu igen. Jag har iallfall fått Påsklov. Åkte till malung på fredagen, på lördagen skulle cavalince, hell patrol och Tempory spela på Vallmgården. Det var trevligt, och roligt. Jag röjde lite, headbanga endel också, och mellan banden dansade jag och Linnéa till typ katy perry. Kan lova att jag har djävulskt ont i nacken. Mindre kul var att någon spillde massa rödvin på golvet som vi fick på våra nyaste jeans. Sånt som händer, hoppas bara att det går bort!
På Söndag morgon åkte jag till stugan, fiskade i hemsjön med mamma, pappa, flash, faster mona och morgan. Trevligt, och skönt, jag somnade i solen, jag var ganska sliten efter gårdagen. Pappa och Mona fick en varsin fisk. Vi grillade korv och hade mys. Idag kom jag hem från stugan. Tja!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Mitt gick bort från jeansen iallafall! fast skorna är döda, haha. Fick du bort ditt?