2009-04-01

April

Dåligt med aprilskämt måste jag säga. Skönt att det är April månad iallafall. Nationellt prov idag, blev klar efter en timme, så jag åkte till mora för att hälsa på hemma lite, synd bara att ingen var hemma, haha. Så jag var hemma och kalasade på massa gott själv, och katterna. Ringde på en hästannons också, så vi ska nog åka och titta på den i påsk :) Och jag är stolt över mig själv att jag våga ringa tillslut, men annars skulle jag ju aldrig kunna få en häst m jag inte ens skulle våga ringa. Lät som att hästen var bra iallfall, skitmysig. Hoppas att han vill bli min vän, då äre nog klart! Ja jag får inte hoppas för mycket.. Men jag vill, jag vill, jag vill!

Ingen vill aldrig lyssna på mina ord, på vad jag har att säga och berätta. Ni är inte intresserade, men jag är seriös. Ni avbryter och snackar gojja om något ovärdeligt. Snälla lyssna på mig.