2009-04-06

Jenny.

Brunast-vinner tävlingen har börjat! Inte för att jag vill vara brunast, utan mest snyggt brun, men ja, nu kan man börja sola sig, solen steker på rätt bra faktiskt. I Lördags var det ju verkligen jättefint, blev helt svettig. Och idag på svenskan satt vi ute och läste bok i solen, när jag kom hem öppnade jag fönstrerna och solade på golvet. Riktigt skönt, och jag är så glad, och sommaren är påväg!!! Känslan är toppen!
Annars då? Jo i Lördags köpte jag äntligen ett par efterlängtade gladiatorsandalar! nöjd är jag, så jävla snyggt! På kvällen var jag med Linnea till Maria på lite förkalas, sen skulle dom på wasa. Igår var familjen till Örebro på shopping och våldgästning hos faster. Köpte mig endast en sjal, plus lite krims och behövligt på Ikea. Kom hem klockan tolv.
Boken jag valde på svenskan idag är bra, kan typ inte sluta läsa, lättläst, korta kapitel, stor text och bra innehåll. Jenny heter den, skriven av Jonas Gardell. Har redan läst halva boken. Men nu får jag lugna mig, har inte tid, måste räkna matte istället.
Nu ska jag packa upp Ikea-sakerna, gå och handla, städa, laga mat, räkna matte och sen ikväll kommer älski.

Så är ingenting som förut, så är allting så som det alltid har varit.

Inga kommentarer: