2011-10-19

Glömt kaffet till kistan

Jag är sjuk, ont i halsen, huvudet och feber ibland. Jag som planerat att börja gå på gym. Kände att de kröp i kroppen i måndags, och på¨natten frös jag som fan. hade nog ganska hög feber då. Har ätit vitlök, ingefära å massa. var i skolan idag iaf, lektion i modellbygge, fast vi inte ska göra modell, tråkigt :(
Var barnvakt igår kväll, gick ju faktiskt ganska bra, inge gråt eller skrik.
Jag vill också spela wordfued som alla, provade betapet, men de känns inte alls lika kul. haha. Får nog spela alfapet med farmor sen istället :) Brände mig i ugnen nyss, de vill inte sluta bränna i mitt finger, och huden blev cp. fan så drygt.
konstigt väder här i malmö, blåser, regnar, solsken växelvis. Ska snart gå till Maxi efter att jag druckit upp mit FÖRSTA kaffe för idag, kl 17:30.

konstigt inlägg idag, helt alltså.
provar min nya kaffe-takeaway. från coop 10kr

Inga kommentarer: