2011-08-17

Rör om i grytan


Lämnade iväg min älskade bebis, lillebror, vän och kärlek i söndags. Det enda jag äger, som jag uppfostrat och tagit hand om. Har haft ansvar över och givit kärlek. Det är tomt, redan. Mina dagar är inte alls lika varma, spännande och aktiva. Men han har det bra och sköter sig, vilket gör mig till en stolt ägare. Nu ska han utvecklas och gå på träningar, lära känna vänner och världen, bli stor pojke, bli en riktig man.

Gör siste veckan på jobbet, är ganska slö, bjöd på tårta och blomma idag. På onsdag blir det middag/firmafest på strand. Åh vad jag kommer sakna mina arbetskamrater.

Flyttar nästa Fredag, helt insane. Bort från allt jag har och alla jag känner, focus on the studies. Nej men de blir kul, nytt liv, ny stad, (inte nya vänner, fler.)
Jobbigt med my man, pojkvän, kille, kärlek. Riktigt jobbigt. Vill ha dig hos mig i vardagen, inte bara helger som nu. och snart bli de väl månadsslut.


Inga kommentarer: