2011-08-23

excited

SNart bär det av till Malmö, ska börja packa snart. uuuuh pirrigt. Ska bo på ett ställe som heter Gullvik, ingen aning om hur det är, men de låter ju gulligt. Ska faktiskt bli riktigt spännande, men jag är mest förväntansfull. Dax att börja säga hejdå till allt jag har:

Älskling var här hos mig i helgen, och vi gjorde inget, men de gjorde inget. glodde film och bara va. Hur ska detta gå? Saknar honom redan.
På söndagen åkte jag och mamma till falun, hälsa på newton, han kände igen mig direkt gofisen och anfall mig mer tusen pussar. sen besiktiga Newton, han gick igenom, jag var så jävla nervös. Men frisk som fan. TYp hälften av alla hästar går igenom. Sen red jag lillkillen. han var lite spänd men det gick bra.


Sen hoppa jag av i borlänge och myste med bästis Linnea och micke, vi lagade asgodaste fisk och räkgrytan ever. Och vi hade jättekul och mysigt. Linnea vårdade mina naglar :) Och på måndagen gick vi och kika på stan/kupolen. köpte lite småsaker. Fick en flyttpresent av Linnea, ett halsband med min månadssten rubin. Jättefint, tack! Önskar att alla hade en bästa vän, Linnea är den bästa vännen för mig!

Inga kommentarer: