2011-07-14

Systembolaget

Hoho! Har äntligen varit på systembolaget och handlat för förstagången!!
Köpte allt, haha, vi, öl, cider, sprit, har precis smakat vinet, gott, Palazzo hette de tror jag 49kr.
tänkte köpa en amaretto men Elias ska köpa en åt mig på kryssningen istället. åh vad jag längtar efter de med mjölk. så himla gott med Disaronno Amaretto, de ska fan min häst heta om jag föder upp en hingst!

Har blivit antagen på kurs i Malmö, tredje reserv på distanskurs CAD. Och de kommer jag lätt in på den med. Var antagen i Gotland med, men den skippar jag.
:D

Dagarna rullar på på jobbet. jag är skyltmästare numer, haha.

Katten Nappe har ett stort sår i pannan, var svullet som en pingisboll förut men nu har varet runnit ur. Hästen började plötsligt halta när vi trava av igår. Hoppas det vara var snesteg, men tyckte han såg sådär ut idag..

Inga kommentarer: