2011-07-03

Peace and Love lördag

Det blev Peace & Love för mig ändå i sista sekunden. ROOOLIGT! Och på pojkvännens födelsedag. Bob Dylan, tufft att se, men han lät som en hund och var skittråkig, Journey var bäst, mest drag, bra ljud, härliga artister. Mimikry, kul liveband! Sista låten med Radioaktiva räkor. Lite Daniel Adans-ray. Och Håkan bråkan såklart. Missade haunted  :( och filip och fredrik :( Hörde foreigner med I wanna know what love is. fränt!!

Magnus fixade tårta till pähr, tur de. och han fick sin present av mig 23:59. hahaha! bra planerat.. en korthållare med gravyr blev de :)

Jag och linnea har dansat till trummande afrikaner, och vi locka folk som fan. underbart!

Lite sliten är jag, men helt lugnt. ingenting jämfört med er andra som sovit i tält hela veckan.





I väntan på bättre tider leker man med webcam, nu vill jag hem.
Ska åka med Emil, han ska ändå till orsa

Inga kommentarer: