2009-01-20

Toffel.

Praktikvecka, och pähr är här hos mig. idag när jag kom hem så skulle vi laga mat, Köttfärssås och bandspaghetti, då blev jag ganska irriterad. För Pähr bara klagade på mitt recept. För jag bad honom göra maten medans jag fixade mig. Tillslut vart jag så irriterad att jag skrek åt honom. Sedan så gick jag mot datan och han följde efter mig och skulle krama mig. Så trampa han på min toffla (som jag fått i julklapp, jag hade precis börjat gå in dom) så de sa RIIIISCH!! och typ 15 cm hade rivits loss. Det var liksom pricket över i:et så jag började typ gråta och skratta samtidigt. Fast det inte var världens grejj liksom. Man var väl lite trött och grinig efter dagen.
Efter maten skjutsade han iväg mig till skolan, för jag skulle vara representant för naturbruk på Öppet hus, igen.. Men när jag kom hem hade han lagat tofflan, med nål och tråd. Sötaste pojkvännen <3

På Öppet hus var det en pappa till en dotter, som sa at han tyckte att jag var så duktig på att prata och förklarade så bra, inför min svenska lärare! :D

Om typ en timme är det my perfect life med victoria silvestedt, kan nog bli ganska kul.
Nej nu ska jag ta å mysa lite med gossevännen min <3

Inga kommentarer: