2009-01-12

Klaga.

Kunde inte somna igår, somnade nån gång efter tre. Har varit lite off idag. Jag hade inte ätit på ett tag heller. Åt mat vid halv tre igår, och em semla halv 6. Sen åt jag inget alls förens lunchen i skolan.

Jag har inget att se fram emot om dagarna, vill inte gå upp ur sängen, vill inte lägga mig i tid. Jag vill vara duktig i skolan, vilket jag oftast är, men på senaste tiden har jag inte orkat vara duktig. Har ingen ork eller lust med skolan och falun. Känns som att jag ändå har ett värdelöst liv här. Har inget att se fram emot. Jag behöver inspiration till livet, till mitt liv. Behöver göra saker, för att känna mig duktig. Men jag kommer aldrig igång. finns inget att göra heller. Gå på stan och drömma om kläder, som man kommer må dåligt över för att man inte har råd att köpa. Jag borde kanske ta å skära mig lite? såhär kanske? http://www.existenz.se/out.php?id=10316 nejtack! Nej här blir inga barn gjorda. Ska jag ta och göra en storstädning istället! om jag får fingrarna ur röven.


Hoppas på något bra, hoppas på dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gumman, du är inte ensam med känslan. men kämpa för det här, du tycker ju det är så kul med häst skoeriet och tänk på dina hästsko svettsningar som ett intresse! och du vet att det bara är du som kan förändra saken, även fast det är jobbigt!

Unknown sa...

Kämpa för de du brinner för! Bättre tider kommer alltid :)