2011-02-26

Syndar

Har gottat mig i hela februari nu och skitit i den dära tävlingen, och har därför gått upp mer än det där kilot jag gick ner förra månaden. På tisdag är det invägning igen, och jag kör stenhårt nu sista veckan. Äter nyttigare och mindre, man kan ju bli tokig på att räkra kalorier, Tränar och promenerar extra. Nu tog jag choklad, dock mörk. man måste väl njuta lite :) Kommer ångra mig nästa gång jag väger mig.

Har faktiskt fått igång päronen till att börja riva lite. Hoppas det går hela vägen in i mål utan allt för mycket gräl. Blir så trött på dom, vill inte bo här längre nu faktiskt. Vill leva mitt liv.

Hästen har vårkänslor. Kul :)

Funderar på att söka nå skola, eller så blir det annat projekt som precis vaknat upp igen.

Vill supa tror jag. Dock innehåller 100 g sprit vodka 222 kalorier. Kunde man inte tro. Bara hoppas man spyr då, haha!

Inga kommentarer: