2011-01-17

Svettis-Emma

När till och med Pähr börjar fråga om blogguppdateringen.
Ja ganska sämst är jag på det nu. Men jag har det bra, har börjat träna lite. Idag var jag på mitt andra styrkepass, imorgon blir det andra latinodansen. Så ska jag försöka åka skidor och simma på badhus. Vi har ju tävling på jobbet, typ som biggest loser.
Idag på jobbet hängde vi upp en takbox i taket. Det var ett jävla projekt :)

I helgen var jag i Borlänge. På fredagen åkte vi till Falun, tjejorna gick på Rådhuskällaren och hade trevligt och åt gott och smaska på en öl. Sen gick vi mot Arenan, Pojkarna spelade, och jag var så stolt och kär. Sen spelade även ett annat band, och sen The Haunted. Fatta att Tempory var förband till Haunted :O :D Sen åkte vi till Borlänge och lekte lekar som viskleken och charader. SUPERKVÄLL!
Köpte en ny mobil i borlänge också. och tänka sig att jag valde en touch. jag som hatar det.


Nokia X3 touch and type

Nej nu ska jag byta tampong till blöja. Kanske bloggar lite mer innan läggdax.

Inga kommentarer: