2010-12-07

Organisera

Newton tappa en sko igår, men det var väl lika bra så jag kan slå på snösulor nån gång.

Idag har jag sovit länge, chillat, mockat, sen blev de stress att duscha och fixa allt innan jag och flärris tog bussen till noret. Lämna hunden i bilen som mamma har, gick på jobb. Var duktig idag och organiserade och torka rent på beställningshyllan, Så nu bli det snyggare och lättare för oss och kunderna. Sen hann jag och Carolina packa upp allt och kvittera i datorn. Ringde första kunden idag också, haha. Imorgon ska jag ringa massa om deras varor som dom inte hämtat ut. Kul att ha jobb :)
Nu på kvällen var jag på Möte om Lomsmyren, eftersom det blir en hel del ändringar där i nyårsskiftet. vilket många protesterar mot och tror att det bara är negativt. Jag tycker det är super, ni är bara så inskränkta, jävla hästkärringar :) Det kommer nog bli hur bra som helst, det löser sig :)

tjopp

Inga kommentarer: