2008-03-08

Mitt liv suger

Vad är det för mening, är det inte nu man ska leva, nu när man har friheten. Man bara tänker på hur bra allt var förr, och hur dåligt man har det nu, och hur man ska göra i framtiden. Det är så mycket som sätter stopp för det som jag vill göra. Varför? När ska jag få ha kul och må bra? När ska man få det där som man alltid önskat sig? det skulle vara ett bra tillfälle nu. Det skulle hjälpa mig så mycket. Men nej, det tar stopp det med. Man ska väl kunna unna sig någonting iaf. Tyligen inte. Alltså man är stressad som fan, fast man har så jävla tråkigt jämt. Kanske är man stressad för att hinna hitta sig ett liv? Jag är fan deprimerad på riktigt, jag trodde att det var påväg att vända ett tag, men nu är allt skit igen. Jag är så jävla ensam. Förtjänar jag dehär?

Inga kommentarer: